SOD TORAH
כט' טבת התשפ (18:25), פרשת
חפש את הדברים הכי מעניינים בתורה: שם המשפחה שלך, השם שלך, מקום העבודה, בת הזוג שלך
 
צור קשר: [email protected]
מילון ארמית פורומים לוח שנה תוכנה להגהות תפילין תרומות

אנא עזרו לנו בתרומה להחזרה בתשובה ותקבלו את התוכנה לדילוגים + תיקון לשם שלכם לפי הדילוגים למעבר לתשלום
דרושים עובדים לזיכוי הרבים אנא פנו לאימייל [email protected]

חיפוש דילוגים בתורה
חיפוש ביטוי:   איפוס
שיטת חיפוש:  אזור לחיפוש:
אפשרויות הצגת הסתברויות בטבלה הצג תוויותהצג פסוקיםשלח טבלה לחבר הצג דו"ח הסתברות
הגדרות טבלה
רוחב טבלה לפי דילוג + - LCM GCF סידור אוטומטי
התחל טבלה מ- עד « » סידור אורך טבלה
חיתוך רוחב טבלה עד
רוחב הטבלה: + - אורך טבלה: + - מיקום הדילוג: [ | ]
חיתוך רוחב טבלה
ביטוי: | דילוג:
הפסוק שחותך את האות המסומנת בביטוי:
חםויעברםאתהנחלויעבראתאשרלוויותריעקבלבדוויאבקאישעמועדעלותהשחרויראכילאיכללוויגעבכףירכוותקעכףירךיעקבבהאבקועמוויאמרשלחניכיעלההשחרויאמ
רלאאשלחךכיאםברכתניויאמראליומהשמךויאמריעקבויאמרלאיעקביאמרעודשמךכיאםישראלכישריתעםאלהיםועםאנשיםותוכלוישאליעקבויאמרהגידהנאשמךויאמרלמה
זהתשאללשמיויברךאתושםויקראיעקבשםהמקוםפניאלכיראיתיאלהיםפניםאלפניםותנצלנפשיויזרחלוהשמשכאשרעבראתפנואלוהואצלעעלירכועלכןלאיאכלובניישראל
אתגידהנשהאשרעלכףהירךעדהיוםהזהכינגעבכףירךיעקבבגידהנשהוישאיעקבעיניוויראוהנהעשובאועמוארבעמאותאישויחץאתהילדיםעללאהועלרחלועלשתיהשפחותו
ישםאתהשפחותואתילדיהןראשנהואתלאהוילדיהאחרניםואתרחלואתיוסףאחרניםוהואעברלפניהםוישתחוארצהשבעפעמיםעדגשתועדאחיווירץעשולקראתוויחבקהוויפל
עלצוארווישקהוויבכווישאאתעיניוויראאתהנשיםואתהילדיםויאמרמיאלהלךויאמרהילדיםאשרחנןאלהיםאתעבדךותגשןהשפחותהנהוילדיהןותשתחויןותגשגםלאהוי
לדיהוישתחווואחרנגשיוסףורחלוישתחווויאמרמילךכלהמחנההזהאשרפגשתיויאמרלמצאחןבעיניאדניויאמרעשוישלירבאחייהילךאשרלךויאמריעקבאלנאאםנאמצאתי
חןבעיניךולקחתמנחתימידיכיעלכןראיתיפניךכראתפניאלהיםותרצניקחנאאתברכתיאשרהבאתלךכיחנניאלהיםוכיישליכלויפצרבוויקחויאמרנסעהונלכהואלכהלנגד
 מוות קליני ג'
זיכוי הרבים:
פורסם בתאריך: ט' תמוז התשעז (3/7/2017)

 ואחר כך חיפשנו דילוג "קליני" במספר 7 דילוג מינימלי שלישי, חותך את הפסוק: "ויקרא יעקב שם המקום פניאל כי ראיתי אֱלהים פנים אל פנים ותנצל נפשי", וכאן רומז יעקב אבינו ע"ה שהפגישה עם שרו של עישו היתה בחינת מוות קליני כיון שראה מחזה פנים אל פנים וכן היה נוטה למות, וכן זה ניזכר בדילוג הקודם "ישו קליני" שחותך את הפסוק "ויאמר לא יעקב יאמר עוד שמך כי אם ישראל כו'", וכאן אומר "ויקרא יעקב שם המקום פניאל כי ראיתי אֱלהים פנים אל פנים ותנצל נפשי", שראה אלקים פנים אל פנים וכתוב ולא יראני האדם וחי, וזה רומז שהיה מת וניצל וכן לקמן אומר על עישו, "על כן ראיתי פניך כראת פני אֱלהים ותרצני", ותרגום יונתן אומר "בגין כן חמית סבר אפך ודמי לי הי כמיחמי אפי מלאכא דידך דהא אתרעיתא לי", ורואים שראיית פני עשו הוא בחינת המלאך שלו ממש.

תגובה חדשה

שם השולח
דוא"ל
תגובה